eriicatillberg

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

FÖDELSEDAGS FIRANDE

Av erica tillberg - 28 maj 2013 23:00

Firat min fina klasskamrat doroteja nu ikväll med tjejerna i klassen och två andra av hennes vänner. Haft en mysig kväll, en sån som ger en vardag något litet extra. Just nu ligger jag i sängen och tänker på allt och inget. Det är en sån kväll då man varken vill sova eller tänka, men vill bara vakna till morgondagen utan att hinna reagera. Tunga saker börjar hänga som en ryggsäck på min rygg. Men det löser sig, det gör det alltid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica tillberg - 4 juni 2013 21:23

Åkte till ortopeden idag för att (vad jag trodde) få svar på vad det är som spökar i min höft. Men nej. Jag kom dit, läkaren började som alla andra med att kolla om ryggen är sne, mäta benen, försöka hitta den ömma punkten osv. Men han kunde inte hel...

Av erica tillberg - 2 juni 2013 11:52

Det känns så bra nu, jag har lyckats ta mig till ett sånt stadie. Det finns ingen bra anledning till varför, men nu är jag här. Jag kan tänka klart....

Av erica tillberg - 2 juni 2013 01:06

Det är lördag, helgens bästa dag. Jag har haft en bra dag, full av massa roliga saker. Spenderade förmiddagen och eftermiddagen vid stranden. I solen. Det känns verkligen som sommar sådana här dagar. Lyckades sola till mig lite färg inför skolavslutn...

Av erica tillberg - 2 juni 2013 01:05

Det är lördag, helgens bästa dag. Jag har haft en bra dag, full av massa roliga saker. Spenderade förmiddagen och eftermiddagen vid stranden. I solen. Det känns verkligen som sommar sådana här dagar. Lyckades sola till mig lite färg inför skolavslutn...

Av erica tillberg - 1 juni 2013 13:18

Gårdagens eftermiddag bestod av ett besök på väla, där jag införskaffade mig ett par efterlängtade ballerinaskor. Moa och jag tog även en liten fika med deras himla goda gräddbullar från gräddbullerian. Därefter begav vi oss till råå där vi åt grilla...

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards