eriicatillberg

Alla inlägg under maj 2013

Av erica tillberg - 30 maj 2013 07:34

Vaknade vid halv sju och kollade direkt ut genom fönstret för att sedan kunna välja kläder efter det. Det bag möts av är strolande solsken redan såhär tidigt. Jag känner på mig att det både kommer bli en fin och bra dag! Senare i eftermiddag väntas även en lite träff, ska bli kul!

Av erica tillberg - 29 maj 2013 22:26

Jag har spenderat min kväll i strömsnäs för att kolla på när mitt lag spelade match. Det är galet vad jag saknar att träna. Matchen gick sådär.. Men för mig är det inte det som räknas, utan att få träffa lite andra människor. Jag gillar det. Vi ser fram emot en vinst snart, det är vad som behövs just nu!

Av erica tillberg - 28 maj 2013 23:00

Firat min fina klasskamrat doroteja nu ikväll med tjejerna i klassen och två andra av hennes vänner. Haft en mysig kväll, en sån som ger en vardag något litet extra. Just nu ligger jag i sängen och tänker på allt och inget. Det är en sån kväll då man varken vill sova eller tänka, men vill bara vakna till morgondagen utan att hinna reagera. Tunga saker börjar hänga som en ryggsäck på min rygg. Men det löser sig, det gör det alltid.

Av erica tillberg - 28 maj 2013 08:23

Det var ingen vanlig kväll i lördags, utan det största som egentligen händer här i denna lilla byn. Marknad, en dag full av vänner, marknadsgodis, god mat, sena kvällar. Jag hade en jättebra dag samt kväll. När vi sedan ska följa en vän hem så ser vi hur poliserna har spärrat av en ganska mörk väg bredvid en bilverkstad. Såklart så trodde vi att det hade varit inbrott, men jag kan inget annat än säga "tyvärr" vi hade fel. Dagen efter kunde alla läsa om den våldtäkt som ägt rum i lilla Markaryd. En annars lugnt och trygg liten by. Det är sjuk, fruktansvärt. Jag tycker att det är obehagligt att veta att dessa saker kan hända även här, mitt i denna lilla håla. Jag hoppas innerligt att dessa fem killar åker fast, fy för dom.

Av erica tillberg - 27 maj 2013 22:36

Det har varit en bra dag. En dag med mycket saker inklämt, bara för att jag har tid till mycket mer nu. Knappt några läxor som tar över mestadels av tiden. Bara tid för mig själv att göra vad jag verkligen känner för. Hunnit köpa en födelsedagspresent tills imorgon med moa och matilda. Hunnit med en mellanmålsfika här hemma med matilda och därefter en hyfsat lån promenad i spöregn. Men jag känner mig pigg av dessa småsaker. Det är skönt att kunna prata om precis allting samtidigt som man gör något vettigt, det gillar jag.

Plättar, jordgubbar, glass, kaffe, banan och massa annat gott tillsammans med min fina, det är sådant jag gillar.

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards