eriicatillberg

Alla inlägg under december 2012

Av erica tillberg - 31 december 2012 14:49

Sitter hos Moa och ska alldeles strax börja fixa med allt till ikväll. Hoppas att erat år har varit bra, för det har verkligen mitt, man har lyckats göra så mycket nya saker hela tiden. Min början på det nya året kommer vara toppen!!!

Av erica tillberg - 30 december 2012 18:36

Igår åkte jag till strömsnäs redan vid tolv, va hos ida tills vi i damlaget skulle träffas i klubbstugan. Väl uppe i klubbstugan hade jag en grym kväll, så himla kul! Vi bastade, lekte lite lekar, hade vattenkrig (i form av att hälla hinkar med vatten över varandra), pratade och hade en superbra kväll! Tycker om sådana kvällar/nätter med laget. Somnade inte förrän vid klockan sex i morse och sov i tre timmar, så jag har varit helt slut idag. Men det var helt klart värt det.

Första bilden är på en liten inflyttningspresent till ida och den andra sen igår.

Av erica tillberg - 27 december 2012 22:58

Jag har varit lite dåligt på att uppadera nu under julen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Min jul i år har varit jättebra, verkligen!! Fick precis det som jag ville ha och är absolut nöjd! Det kändes verkligen inte som att det var jul, allt gick så snabbt och den är redan över. Firade min jul en sista igång med morfar och moster, så nu återstår ännu ett år till denna fina stund.

Av erica tillberg - 24 december 2012 13:39

Åkte till strömsnäs igår för att byta julklapp med sofie, vilket slutade med att jag nästan fick en hamster och satt och firade jul med hennes farmor och farfar, galenpanna. Vi grillade marshmallows framför en minibrasa med hennes lillebror och hade det mysigt. Fick en bok av henne. Inte vilken bok som helst, utan Tiger, som jag tidigare läst och bara älskar!! Blev så glad! På väg till bussen var det snöstorm kändes det som, så såklart var hon tvungen att lägga sig på marken och göra en snöängel, åldern gör nog ingen skillnad på den saken.

Av erica tillberg - 22 december 2012 23:27

Ängnade början av kvällen till att ha lite egentlig för ansiktsmask, nagelfixnig och ögonbryns noppning. Sådana saker som man inte lägger så mycket tid på i vanliga fall, inte jag iallafall. Blev riktigt nöjd med naglarna iallafall!! Fick även besök utav moa och love, vi la oss i soffan och kollade skräckis. Och jotack, en aning rädda blev vi, inte minst jag.. Hatar att sova i mörka rum efter att ha kollat film av den sorten, så jag lär få en natt fyllt utav mardrömmar, kul.

Av erica tillberg - 21 december 2012 23:43

Skolan är slut, året börjar närma sig sitt slut och endast en termin återstår av nian. Det känns så himla bra just nu. Idag fyller min fina år, gick in och väckte henne vid sju (trots att det är första dagen på lovet) då jag skulle till Älmhult. Sjöng och gav henne present, sen lät jag henne somna om. Kvällen spenderades hos martina med bak i form av pepparkakor och havreflan, blev bra till och med vilket förvånade mig, haha. Hoppas på att kunna somna snart, för jag behöver det, sen kan jag börja vända dygnet som jag alltid lyckas med på varenda lov.

 

Av erica tillberg - 19 december 2012 23:06

Dagen idag kan beskrivas som jäkligt stressig, men så himla rolig. Begav mig till skolan med en styck Matilda i form av polis och en styck Elin i form av militär, jag själv var höggravid och mamma. Bar rundor på den tunga magen och släpade en barnvagn efter mig överallt, jobbigt som tusan, då jag knappt kunde gå eller sitta helt ordentligt. Alla niorna lekte lekar med lärarna och sprang rundor i de yngres klassrum, en toppendag helt klart! Så kul att nästintill alla hade klätt ut sig, och verkligen gått in för det!

Av erica tillberg - 17 december 2012 22:46

Känns så skönt att det bara återstår tre dagar kvar i skolan, som för den delen inte ens består i vanliga skoldagar om man bortser från imorgon. Denna terminen har bara sprungit iväg, vet inte vart allt har tagit vägen. All press över betygen bara försvann, alla prov rann förbi, nu återstår niornas dag och julkonserten. Ska bli så himla kul, man. Har sett fram emot detta sedan läsåret började. Imorgon äger den sista repetitionen av julkonserten rum och sedan är det bara genrepet kvar, snacka om att man är en aning nervös. Kände mig lite tvungen att hitta på något som jag kan klä ut mig till på niornas dag, och jag lyckades. Vilket resulterade i att jag ska klä ut mig till en gravid mamma med ett barn, ja vi får väll se hur det slutar. Men såhär någonting hade jag väll tänkt se ut..

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards