eriicatillberg

Alla inlägg under november 2012

Av erica tillberg - 30 november 2012 23:18

Tro det eller ej, men idag var jag nästan lite sugen på att få gå till skolan, inte för att det var särskilt kul, snarare för att slippa ligga hemma och inte göra ett skit. Efter skolan hann jag med en fika med min fina matilda innan jag begav mig till strömsnäs. Träffade hannah, vilket var ett tag sen, men jag är helt klart nöjd med min fredag!! Haft en bra dag, dock en aning ont i halsen, men det går framåt.

Bilden här under är på mig och min fina matilda!!

Av erica tillberg - 29 november 2012 15:13

Av erica tillberg - 28 november 2012 21:53

Kan inte riktigt påstå att det är särskilt kul att ligga i sängen dygnet runt och kolla film.. Efter ett tag tröttnar man och jag känner att jag har passerat detta läget just nu. Legat såhär sen i söndags, och jag kan inte ens räkna hur många filmer jag har lyckats se.. Hoppas på att bli frisk så snart som möjligt och att halsflussen inte blir värre, för jag vill inte mer!!!

Av erica tillberg - 27 november 2012 23:40

Kvittar hur många gånger som jag lyssnar på denna lilla flicka, så tycker jag bara mer och mer om hennes röst!! Inte ens jag, femton år gammal kan ta en ton så fint som hon!!



Av erica tillberg - 27 november 2012 12:28

Legat sjuk i snart tre dagar, man kan ju helt kalt säga att det börjar ta på krafterna. Trotts att jag egentligen mår sämre idag så hoppas jag på att bli frisk så snart som möjligt. Jag har ju helt klart världens underbaraste vänner när man får besök med ett paket kakor och fina sms, tack!!

~

Av erica tillberg - 27 november 2012 09:59

Av erica tillberg - 26 november 2012 20:54

För att uppdateringen för tillfället är en aning tråkig, så tänkte jag skriva tio saker som ingen (kanske någon ynka människa) vet om mig, have fun..


ETT. Jag AVSKYR att sova på magen, har nog aldrig gjort det frivilligt om man bortser från när jag var en liten bebis.. Endast för att jag är rädd att bli kissig mitt i natten, jag har fått för mig att jag trycker extra mycket på kissblåsan (som det säkert inte gör) om jag ligger på magen istället för ryggen, haha..


TVÅ. Något som jag tycker är riktigt avtändande är tår, hälar, allt som har med fötter att göra.. Det är en av de äckligaste sakerna jag vet!! En annan grej är när någon trycker ner handen inanför byxorna där bak, vid rövspringan, väldigt äckligt!!


TRE. Jag älskar grädde som inte är vispad.


FYRA. Jag ogillar att ha smink på mig på vardagar då jag ändå inte ska göra något speciellt.. Endast för att det är riktigt jobbigt att tvätta bort det på kvällen när man är trött. Hur mycket jag än tänker på att jag ska tvätta av det när jag kommer hem, så blir det inte så utan alltid innan jag lägger mig.


FEM. När jag har lagt mig på kvällen så brukar jag tända lampan ungefär tre gånger för att det känns som någon kollar på mig, men när jag tänder lampan så är det lika tomt vare gång. Snacka om att man kan intala sig saker!


SEX. Jag tycker om tjejer som inte är pinnsmala, utan har lite större lår och rumpor. Jag älskar ben!!


SJU. Jag vill ha små bröst.


ÅTTA. Jag lyssnar på musik så fort som jag får tillfälle till det, jag verkligen älskar det!! När jag hittar en ny låt som jag tycker om så spelas den om och om igen, tills mina föräldrar kommer in och frågar om jag inte har funderat på att byta låt!


NIO. Två av de bästa sakerna som jag vet är när någon pillar i ens hår, eller rör mina nyckelben.


TIO. När jag har mens så är jag oftast på riktigt bra humör, dock inte någon vecka innan (en aning omvänt, haha) ..



Av erica tillberg - 25 november 2012 23:00

Min lördags kväll spenderades i strömsnäs med mitt fina fotbollslag. Kvällen erbjöd en hel del superbra stunder och jag hade hur kul som helst. Först träffades vi i klubbstugan innan både dam- och herrlaget skulle äta nere i folketshus och där delades det ut fina priset till en hel hög med spelare, varav en var jag själv. Blev aningen förvånad om jag ska vara ärlig, men trotts skadan i höften så har jag varit med på allting som har med träningar till myskvällar att göra, så visst har jag ställt upp en del! När vi tröttnade där så gick vi vidare och jag är helnöjd med kvällen!!

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards