eriicatillberg

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

10 SAKER SOM INGEN VET OM MIG

Av erica tillberg - 26 november 2012 20:54

För att uppdateringen för tillfället är en aning tråkig, så tänkte jag skriva tio saker som ingen (kanske någon ynka människa) vet om mig, have fun..


ETT. Jag AVSKYR att sova på magen, har nog aldrig gjort det frivilligt om man bortser från när jag var en liten bebis.. Endast för att jag är rädd att bli kissig mitt i natten, jag har fått för mig att jag trycker extra mycket på kissblåsan (som det säkert inte gör) om jag ligger på magen istället för ryggen, haha..


TVÅ. Något som jag tycker är riktigt avtändande är tår, hälar, allt som har med fötter att göra.. Det är en av de äckligaste sakerna jag vet!! En annan grej är när någon trycker ner handen inanför byxorna där bak, vid rövspringan, väldigt äckligt!!


TRE. Jag älskar grädde som inte är vispad.


FYRA. Jag ogillar att ha smink på mig på vardagar då jag ändå inte ska göra något speciellt.. Endast för att det är riktigt jobbigt att tvätta bort det på kvällen när man är trött. Hur mycket jag än tänker på att jag ska tvätta av det när jag kommer hem, så blir det inte så utan alltid innan jag lägger mig.


FEM. När jag har lagt mig på kvällen så brukar jag tända lampan ungefär tre gånger för att det känns som någon kollar på mig, men när jag tänder lampan så är det lika tomt vare gång. Snacka om att man kan intala sig saker!


SEX. Jag tycker om tjejer som inte är pinnsmala, utan har lite större lår och rumpor. Jag älskar ben!!


SJU. Jag vill ha små bröst.


ÅTTA. Jag lyssnar på musik så fort som jag får tillfälle till det, jag verkligen älskar det!! När jag hittar en ny låt som jag tycker om så spelas den om och om igen, tills mina föräldrar kommer in och frågar om jag inte har funderat på att byta låt!


NIO. Två av de bästa sakerna som jag vet är när någon pillar i ens hår, eller rör mina nyckelben.


TIO. När jag har mens så är jag oftast på riktigt bra humör, dock inte någon vecka innan (en aning omvänt, haha) ..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica tillberg - 4 juni 2013 21:23

Åkte till ortopeden idag för att (vad jag trodde) få svar på vad det är som spökar i min höft. Men nej. Jag kom dit, läkaren började som alla andra med att kolla om ryggen är sne, mäta benen, försöka hitta den ömma punkten osv. Men han kunde inte hel...

Av erica tillberg - 2 juni 2013 11:52

Det känns så bra nu, jag har lyckats ta mig till ett sånt stadie. Det finns ingen bra anledning till varför, men nu är jag här. Jag kan tänka klart....

Av erica tillberg - 2 juni 2013 01:06

Det är lördag, helgens bästa dag. Jag har haft en bra dag, full av massa roliga saker. Spenderade förmiddagen och eftermiddagen vid stranden. I solen. Det känns verkligen som sommar sådana här dagar. Lyckades sola till mig lite färg inför skolavslutn...

Av erica tillberg - 2 juni 2013 01:05

Det är lördag, helgens bästa dag. Jag har haft en bra dag, full av massa roliga saker. Spenderade förmiddagen och eftermiddagen vid stranden. I solen. Det känns verkligen som sommar sådana här dagar. Lyckades sola till mig lite färg inför skolavslutn...

Av erica tillberg - 1 juni 2013 13:18

Gårdagens eftermiddag bestod av ett besök på väla, där jag införskaffade mig ett par efterlängtade ballerinaskor. Moa och jag tog även en liten fika med deras himla goda gräddbullar från gräddbullerian. Därefter begav vi oss till råå där vi åt grilla...

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards