eriicatillberg

Alla inlägg den 18 november 2012

Av erica tillberg - 18 november 2012 22:41

Som vanligt så är söndag en sådan dag då man egentligen har hur mycket som helst att göra, men ändå inte orkar göra ett skit. Det fanns så mycket som jag från början hade tänkt att göra, men i och med att jag inte kom i säng förrän vid fem inatt så fanns det varken tid eller ork till något av det. Däremot så hade vi på fotbollen bestämt oss för att testa på att rökdyka, vilket vi även gjorde. Till en början så var det mest tungt, men när man kom in i huset, där vi skulle gå in två och två med en slang och leta upp två dockor i mörker, så var det mest obehaglig. Även om man visste att det inte var så farligt så gjorde mörkret att det blev en aning mer obehagligt. Men det var en kul grej, något som jag gärna gör igen!

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards