eriicatillberg

Alla inlägg den 21 november 2012

Av erica tillberg - 21 november 2012 20:33

Efter skolan hade jag en hel del med plugg även idag, så det var bara att få det överstökat, vilket känns väldigt skönt just nu. Gick en väldigt lång runda på nästan två timmar med min fina vän nu ikväll och det är sjukt vad skönt det känns efteråt!! Man känner sig som hur klumpig och ovältnad som helst för tillfället, men det ska bli andra bullar med den saken framöver, vänta bara.. Orkar knappt ta ett steg till så ja välkomnar träningsvärken imorgon, underbart.. På köpet fick jag ett ner blodat skoskav, ogillar fötter.. Ogillar tår.. Även mina egna, så detta var inte så skönt kan jag lova, haha.. lägger även ut en bild på min fina!

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards