eriicatillberg

Alla inlägg den 13 december 2012

Av erica tillberg - 13 december 2012 22:47

Skulle egentligen varit rundor på en del företag och så för att lussa skolans luciatåg, men nej som vanligt blir jag sjuk. Lyckas alltid pricka in att bli sjuk så fort det händer något som faktiskt är kul i skolan. Nästa vecka är full med roliga saker som jag INTE ska missa, om jag så ska åka dit med feber och tandvärk så ska jag dit. Så enkelt är det! I kväll åkte jag bort till mikaelas nya lägenhet och hade det mysigt med henne och jossan, riktigt fin! Imorgon så blir det skola för min del, förhoppningsvis.. Ska nämligen till Älmhult, så särskilt mycket skola blir det inte hur som helst. Men mer om det imorgon, för nu ska jag sova!!

Presentation


Hallådär, superkul att du har hittat hit till min blogg. Jag är en femtonårig homosexuell tjej, som kommer från en liten håla nere i småland. Här får du läsa lite av varje, men mest om min vardag. Hoppas att du hittat rätt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards